22/04/2008

Bones noves

Donar bones notícies sempre és agradable. Fa uns dies ho vaig experimentar de manera ben especial. Vaig tenir l'oportunitat de comunicar-li a una nena de 5 anys que la germaneta que estava esperant just acabava de néixer. Per la seva mirada i per la manera en que m'agafava de la mà, diria que estava ben emocionada, però no sabria dir qui ho estava més. Mentre li donava la notícia la veu em marxava per moments i els ulls se m'entelaven de llàgrimes. Em vaig sentir immensament afortunada de poder anunciar una notícia tan plena de vida.

4 comments:

Mimo said...

si es que estás hecha un bombón que se derrite con un poquito de ternura!
eres más rica que los emmanems.

Qué bueno, el lunes yo también recibí una buena noticia igual! aunque era la hija de una amiga, no una hermanita...
Ya sabes, telepat_ _ _ _ _

Anonymous said...

Hola Cris

¿Cómo estás? Soy parte de un proyecto llamado Bloggers Recommendation Management (www.b-r-m.net) que pone en relación marcas con bloggers.

Estamos trabajando con una editorial catalana y me gustaría hacerte llegar un libro para que nos dieras tu opinión. http://www.b-r-m.net/blog-es/?p=113

Un saludo

Juan

Anonymous said...

Hola Cris, has sigut seleccionada per rebre un llibre que ha sortit a Espanya en castellà i català, espero que passis a veure ho, gracies.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.