20/06/2008

Fent anys


Fa pocs dies vaig fer anys. Una altra vegada. Dic una altra vegada perquè l'any ha passat volant!

L'any passat vaig voler celebrar l'aniversari de forma diferent. Pocs dies abans vaig decidir organitzar una festeta que jo definiria com a alternativa. Potser no sóc la persona més adequada per valorar el resultat amb objectivitat, però diria que va anar prou bé i que tothom va estar força a gust. Per mi era tot un repte! L'èxit l'he d'agrair a tots els que em vau voler acompanyar. Sempre en guardaré un record ben entranyable.

Aquest any no em vaig plantejar res especial, em venia de gust alguna cosa tranquil·la. Tot i així vaig tenir sorpreses ben agradables i -un any més- va ser un gran plaer rebre tantes felicitacions, abraçades, petons, trucades, missatges...

Des de fa temps tinc ben clar què és el millor de fer anys. Amb aquestes ratlles aprofito per donar-vos les gràcies a tots i a totes de tot cor. Comptar amb vosaltres és el millor regal!


1 comment:

Segona said...

Ai, Cristineta, me n'havia oblidat! Per molts anys! Rep petons i abraçades ben fortes de part meva, del Víctor i del Quim (aquest últim cap de setmana, per cert, l'hem dut a la platja i s'ho ha passat pipa banyant-se i quedant arrebossat de la sorra com una croqueta!).