12/06/2008

Bicicletada

En general no sóc gaire amiga de les aglomeracions de gent, però podríem trobar algunes excepcions. Segurament és difícil veure'm un dissabte a la tarda comprant al centre de la ciutat, però per exemple no em fa res endinsar-me en una massa de gent sobre rodes. És ben al contrari, m'agrada i em fa sentir part d'un col·lectiu amb un interès comú. M'explicaré una mica més perquè igual podria semblar que m'encanten els embusos de cotxes o quelcom similar i la veritat no és això.

Diumenge al matí es va celebrar a Barcelona la "Festa de la Bici i els Patins". Era una trobada oberta a tothom: grans, petits i mitjans. L'objectiu: recórrer junts els carrers de Barcelona en bicicleta, patins, patinet o qualsevol altre mitjà de trasnport similar. Era entranyable veure famílies unides fent anar els pedals, parelles patinant de forma totalment coordinada i compassada com si d'una dansa es tractés, pares empenyent cotxets amb criatures, gossos observant la festa des del portaequipatges de la bicicleta... Tot plegat un moment per gaudir i una imatge per recordar.

No comments: