12/11/2008

Aprofitant el temps

Diria que hi ha feines que poden ser més avorrides que d'altres pel nivell d'activitat que impliquen. A vegades veig porters/es d'edificis i dependents/es de botigues darrere del mostrador amb els braços creuats i contemplant l'infinit, simplement passant les hores. M'imagino que la jornada laboral se'ls deu fer eterna o potser és una projecció que faig. Posats a triar, jo prefereixo estar ocupada i en acció que no pas estar sense fer gran cosa. Penso que si tingués una feina d'aquest tipus aprofitaria per llegir, per escriure... Crec que miraria d'ocupar el temps amb alguna activitat productiva, sense deixar de banda les meves obligacions com a treballadora.

Ahir vaig descobrir una nova alternativa per afegir a la llista. Em va semblar ben original. De camí cap al metro vaig passar per una petita botiga de roba i complements. El dependent seia darrere el mostrador, però no es pot dir que no estigués aprofitant el temps! Tocava la trompeta! Això encara no ho havia vist mai i la veritat és que em va sorprendre, però no em sembla pas una mala idea. I per què no?

No comments: