01/01/2009

Començar de nou

Començar any em recorda quan de petita estrenava llibreta a l'escola. Ho feia amb il·lusió i hi posava molta atenció, especialment en les primeres pàgines. Solia ser força curosa, però amb el pas dels dies potser em relaxava una mica. De tant en tant m'aturava, mirava enrere i, si no m'acabava de sentir satisfeta amb el resultat, m'envaïa la temptació d'arrencar algun full o bé començar de nou.

Avui estrenem llibreta nova, en principi, amb 365 pàgines en blanc. Ara mateix els bons propòsits són ben presents, però amb el pas dels dies potser ens relaxem una mica. De tant en tant podem aturar-nos, mirar enrere i, si no ens acabem de sentir satisfets amb el resultat, no es tracta d'arrencar cap full sinó simplement girar pàgina i veure cada dia com una nova oportunitat.

2 comments:

Anonymous said...

Bon Any Nou!

Segona said...

Moooolt bon any nou, Cris!