22/02/2008

Una trucada recurrent

Fa dies que, en arribar a casa, veia que tenia una trucada del mateix número de telefon. Mai deixaven missatge al contestador, així que no podia saber la procedència de la trucada, però em semblava estrany que fós tan recurrent. Seria alguna cosa important? Seria per oferir-me una assegurança de vida o alguna meravellosa oferta d'ADSL? O potser algú que no tenia res millor a fer?

Fa un parell de dies -encuriosida- vaig trucar al número que quedava gravat, però ningú va despenjar el telèfon a l'altre costat de la línia. Avui he arribat més aviat a casa i tornava a tenir la trucada de rigor. Just feia 5 minuts que acabaven de trucar i.... sorpresa! Per fi havien deixat missatge! Al final resulta que tot plegat havia estat una equivocació. Era un missatge per una tal Josefa F. en referència a una mamografia en un important i conegut Hospital de Barcelona. Demanaven que es posés en contacte amb urgència amb el centre mèdic i deixaven un número de telèfon que era totalment diferent al que a mi em quedava gravat cada vegada que trucaven.

Després de tanta insistència i de tots els intents frustrats he trucat a l'hospital i els he notificat l'error. La persona que m'ha atès ha agraït la meva trucada. Se sabia el meu telèfon de memòria! Amb les vegades que han trucat no és pas d'estranyar!

Ara només espero que finalment puguin localitzar la senyora Josefa. Dóno fe de que fins ara s'hi han esforçat.

2 comments:

Anonymous said...

I també espero que la senyora Josefa no tingui cap problema greu...

Cris said...

Tens raó noia, això és el més important!