01/07/2008

Canvis

El proper mes farà un any que vaig començar aquest blog. Quan vaig escollir el disseny inicial vaig pensar que seria una qüestió provisional, que l'aniria canviant al llarg dels mesos, però ha anat passant el temps i fins ara no havia fet cap canvi. L'absència de modificacions és més atribuïble a la manca de temps que a cap altra cosa. Tenint en compte que sovint em trobo amb dificultats per trobar un moment per seure i escriure quatre ratlles...

Avui he tingut una estoneta per dedicar-m'hi. He fet algunes proves i he decidit fer alguns canvis, de moment només a nivell de colors. No sé si queda igual, millor o pitjor que abans, tan se val. Crec que ara el blog té un aspete més estiuenc, però en definitiva l´únic objectiu era donar-li un aire una mica diferent.

A vegades els canvis poden ser més o menys encertats, però jo crec que està bé provar. I més en un tema com aquest que és tan poc trascendent. Si a algú no li agrada que no perdi l'esperança, a veure si a la propera tenim més sort!

2 comments:

Mimo said...

Pues a mí me gusta el cambio! Nada más entrar he notado algo diferente...y hasta un rato después no he caído! Luego ya he leido el post...

Si uno no prueba, no sabe si le va a gustar el cambio, está claro. Pequeños riesgos, ¿preámbulo de grandes cambios? ¿¿no te irás de viaje??

Como alguien dijo una vez, solo eres libre si te arriesgas.

Segona said...

Ja ho deia David Bowie, no? Ch... ch... ch... ch... changes!