05/07/2008

La vareta màgica

Fa un parell de dies vaig presenciar una escena que em va fer gràcia. Els protagonistes: una mare i el seu fill d'uns 5 anys aprox. El lloc: l'ascensor d'una estació de tren.
Tot just pujar a l'ascensor el nen va començar a fer una rebequeria. Cridava i ho feia amb aquella entonació que no cal descriure.

- Mamaaaaa, per què no anem a casa? Vull anar a casaaaaaa! Estic cansaaaaat!!!
- Estem anant a casa, fill. No tinc una vareta màgica que ens porti a casa només fent "tinggg".
- I per què no tens una vareta màgica? Jo vull anar a casa. Vull anar-hi ara mateix!
- I tu? Que tens una vareta màgica, fill? -
El nen es va mirar la seva mare estranyat amb aquella pregunta.
- No, no en tinc cap. -
Va respondre amb resignació.
- Jolín! I per quèèè? Com és que no tens una vareta màgica? Jo vull anar a casa!!! -
Va fer la mare imitant la rebequeria inicial del nen. Llavors ell es va quedar mut. En un instant havia entès que el seu comportament no havia estat el més adequat.

A l'ascensor tots somrèiem dissimuladament per sota el nas i miràvem la mare amb admiració.

2 comments:

Anonymous said...

QUIN "SAVOIR FAIRE" QUE TE
AQUESTA MARE!. QUINA LLIÇÓ
MES BONA LI HA DONAT AL SEU
FILL! I.....NO ES QUEDA PAS
ENDARRERA QUI SAP COPSAR TAN
BE LA SITUACIO, I DESCRIURE
LA COM SI FOREM A L´ASCENSOR.

Segona said...

Ha, ha!!