01/07/2008

Rebaixes

Avui han començat les rebaixes d'estiu. Normalment no ho tinc gens present i si he d'anar a comprar alguna cosa em desperto unes quantes setmanes tard, quan tothom que no és com jo ja ha arrasat les botigues i no queda pràcticament res. Confesso que no m'agrada anar a comprar, ja sé que sóc una mica estranya, ho tinc assumit.

Avui he estat una estona al centre, havia de fer unes gestions i he aprofitat per mirar un parell de coses per un viatge. Hi havia molta gent, però imaginava que seria pitjor. Potser és qüestió d'aquesta crisi econòmica que sembla que està afectant, potser la gent comença a fer un consum més responsable, potser ha estat simple coincidència o potser totes les corredisses i la compra de grans gangues s'ha fet a les 10 del matí.

1 comment:

Cris said...

Buf! Avui he tornat a passar pel centre i no hi cabia ni una agulla. Avui sí que no podia ser pitjor. Potser tothom va evitar anar-hi el primer dia pensant que estaria de gom a gom i el que ha passat és que les aglomeracions han començat un dia més tard. Ja m'estranyava a mi...