24/12/2008

Festes nadalenques

Les festes nadalenques no són del gust de tothom. Jo diria que hi ha divisió d'opinions: hi ha persones que esperen aquests dies amb molta il·lusió i altres que si poguessin esborrarien aquests dies del calendari.

Jo alguna vegada he dit que aquestes festes em fan una mica de mandra, però l'altre dia parlava amb una amiga i comentàvem que som molt afortunats els que podem compartir el Nadal amb la gent que estimem.
Així doncs, Bon Nadal i que el puguem celebrar plegats molts i molts anys!

4 comments:

Unknown said...

Hola Cris,

El dia de Nadal quan m'anava a reunir amb la meva família per dinar, just anava pensant en això... I em va venir una pregunta al pensament, creus que hi ha algun nen/nena que no li agradi el Nadal?

Cris said...

Ei Meritxell!

Doncs crec que en general als nens i nenes els agrada molt el Nadal!
També ens agradava a nosaltres, oi?
De grans a vegades veiem les coses de manera diferent, però... mantinguem l'esperit nadalenc!

Espero que gaudissis del dinar de Nadal! Nosaltres vam passar un dia ben agradable, rient i compartint un dinar deliciós fet amb el cor!

Aina said...

Molt Bon Nadal Cris!

Cris said...

Gràcies Aina!
Bones festes i els meus millors desitjos pel 2009!