14/01/2011

Algun dubte?

Tot just fa uns minuts que m'han trucat de Movistar. Abans de respondre ja sabia la procedència de la trucada perquè m'apareixia el número 1004 a la pantalla del mòbil. Moltes vegades ni tan sols contesto aquest tipus de trucades, però avui he despenjat el telefon. La noia que m'ha trucat m'ha preguntat si tenia algun dubte sobre el meu contracte i el servei de Movistar. He aprofitat l'avinentesa i li he fet una consulta sobre un concepte que apareix a la meva factura, la qual ella podia visualitzar a través de l'ordinador.

Crec que la pregunta que li he fet no era excessivament complicada, però amb el dubte m'he quedat. Després d'uns segons de silenci, la noia ha intentat improvisar una resposta que no tenia ni cap ni peus. Ha vist que jo no me l'empassava, així que m'ha demanat que no em retirés i m'ha deixat en espera. Imagino que el que haurà fet és transmetre la consulta a algun/a coordinador/a. Al cap d'uns minuts, s'ha tornat a posar al telefon i ha intentat donar-me una altra explicació, però ella mateixa s'ha adonat que el que m'estava dient no tenia cap mena de lògica, era evident que jo no quedava convençuda.

Al final, totalment desarmada, m'ha dit: "Es que para las dudas usted tiene que llamar al 1004". M'encanta! Em truca del 1004 per preguntar-me si tinc algun dubte i m'acaba dient que he de trucar al 1004 per resoldre els dubtes! Això sí que té sentit!

No comments: