15/01/2011

Revisió de propòsits

15 de gener! Tot just fa dues setmanes que celebràvem l'arribada del nou any. I jo em pregunto: com van els nous propòsits? Com van els que ja no són tan nous, però que seguim posant a la llista? Com han anat aquests primers 15 dies? Quins passos hem fet per avançar en la direcció desitjada?

Ara mateix pot semblar una mica aventurat fer cap mena d'anàlisi, però qualsevol moment és adequat per fer revisió de propòsits. Jo personalment penso que és bo fer-ho sovint. El 31 de desembre molts fem balanç, però potser no cal esperar a finals d'any. Cada dia, cada setmana, cada mes... tenim noves oportunitats per anar avançant en els nostres objectius: tant si són petits com si són grans! Això sí, sense atabalar-nos i sempre amb esperit constructiu! Així doncs... ànims amb els bons propòsits!

2 comments:

YFS said...

Ei, guapa!!! Quina il·lusió m'ha fet trobar-te per aquí!!! Tu ja ets tota una veterana, eh?
Doncs sí, és important tenir propòsits per al nou any, però tampoc cal angoixar-se, hem de ser realistes.
Un petonàs!

Cris said...

Jeje...sí, fa temps que em vaig aventurar amb això del blog, però també t'he de dir que a vegades l'he tingut força abandonat. En fi... tot són etapes a la vida i, de fet, ja està bé!

A mí em va fer molta il·lusió saber del teu blog i m'encanta llegir-te!

I amb això dels propòsits... tens tota la raó! No cal obssessionar-se!!!