06/10/2008

Entusiasme contagiós


Tot just fa una setmana gaudia de l'agradable escalforeta del sol mentre llegia asseguda en un banc del parc de davant de casa. En un moment determinat vaig aixecar la mirada i vaig veure que la meva veïna Núria em saludava des de la finestra. Poc després va baixar al parc i em va parlar d'un curs que just acabava d'iniciar-se. Vaig estar-hi pensant i després d'algunes trucades i correus electrònics aconseguia afegir-me al curs.

El docent va començar la sessió establint un objectiu ben clar: finalitzar el dia veient la realitat amb uns altres ulls. Un objectiu ambiciós, però factible -com vaig poder comprovar-. Vuit hores de classe plenes de reflexions, uns/es companys/es molt propers/eres i un docent amb una àmplia experiència, un divertit sentit de l'humor, un indiscutible esperit crític, una admirable capacitat per transmetre i un entusiasme contagiós! Tot plegat... una bona combinació!

1 comment:

Lairita said...

Cris! Que interessant, no?
De quin curs es tracta?