13/10/2008

Per donar i per vendre

Avui he anat al dentista. Ha estat una visita ràpida, jo diria que no he estat més de 2 minuts. A la sortida, he passat per recepció per entregar la targeta de la mútua i pagar amb uns quants bitllets d'aquells que fa mal deixar anar. He obert el moneder per buscar la targeta i, després de remenar una mica, l'he deixat al mostrador mentre feia un comentari sobre la quantitat de carnets i targes que habitualment portem a sobre, la meitat de les quals no les fem servir gairebé mai. La senyora que m'atenia l'ha agafat i ha fet un primer intent de passar-la per la màquina. Com que li donava un error, ho ha tornat a intentar i tampoc no hi ha hagut sort. Ha anat provant durant una estona i res de res. La sorpresa ha estat quan m'ha dit: -Ja sé perquè no funciona, m'has donat una targeta que no és!- Me l'he mirat amb sorpresa i efectivament tenia tota la raó del món. M'havia confós i per error li havia donat la targeta de l'assegurança del cotxe, que és del mateix color blau.

Pot ser que tot hagi estat un petit lapsus propi d'un dilluns a primera hora del matí, però més aviat crec que és una prova que reafirma el meu comentari innocent sobre la quantitat de carnets i targes que habitualment portem a sobre. Per donar i per vendre! Això sí, anem pel món ben documentats!

No comments: