31/10/2008

Flors de Bach

Em va estranyar que em truquessin per segona vegada del mateix centre per saber si estava interessada en fer un curs de Flors de Bach que comença a principis de novembre. Les dues trucades van tenir lloc només amb una diferència de temps d'un parell de dies i era la mateixa noia ja que es presentava amb el seu nom. Li vaig fer saber que ja havien contactat amb mi i vaig repetir la mateixa resposta de la primera vegada.

Ahir, quan vaig arribar a casa, tenia un missatge al contestador i sorprenentment era ella de nou anunciant el mateix curs. Em demanava que truqués al centre el més aviat possible per saber si m'hi volia apuntar. No hi he trucat pas perquè tres vegades ja em sembla excessiu. No tinc res en contra de les Flors de Bach, de fet no em faria res ampliar els pocs coneixements que tinc sobre el tema, però ara mateix tinc altres prioritats. M'imagino que tot plegat deu ser un problema amb la base de dades. Si no és així i truquen tantes vegades per sistema, ja sé què estaria pagant si decidís fer el curs.

5 comments:

Cris said...

No us ho perdeu, m'han trucat una quarta vegada!

Mimo said...

jajajaja!! Cris, te quieren allí sí o sí!! Yo iría, aunque solo fuera para verle la cara a la chica que te llama!!

Igual son señales...

Por cierto, estás leyendo mucho últimamente, no??

Cris said...

Pues igual tienes razón... serán señales... De hecho asistí a una conferencia hace unas semanas y la verdad es que fue interesante.

¿Me preguntas si estoy leyendo mucho? Pues un pelín, sí. Creo que fue en verano que empecé con buen ritmo, aunque siempre queda menos tiempo del que a uno le gustaría.

Segona said...

A mi em van estar donant la pallissa d'una empresa de transports que treballa per Nintendo. No paraven de trucar-me al mòbil i demanar pel Juanjo i un paquet que li havien de venir a recollir. Els vaig dir un munt de vegades que no era el Juanjo...! Al final han deixat de trucar.

Cris said...

Ai aquests errors...
El pitjor és la persistència!