27/10/2008

Simplificant

A casa l'espai és reduït, però no ens queixarem. A l'estiu vaig mirar de fer una mica de buidatge intentant eliminar coses innecessàries, però encara quedava feina per fer.

Feia dies que tenia la intenció de reorganitzar i fer lloc a l'armari de la roba. És un dels temes que trobo més complicats, juntament amb la paperassa. Diumenge vaig passar a l'acció. El primer pas va ser classificar la roba separant aquella que no m'havia posat en el darrer any. Després vaig decidir quina part d'aquesta roba volia donar i la vaig posar en bosses, la resta va anar a parar en caixes en les quals hi vaig fer constar la data. La qüestió és que si en un any no he obert aquestes caixes voldrà dir que no necessito el que hi ha dins i també ho donaré.

Em va costar fer aquest exercici, però no té massa sentit tenir l'armari atapeït de coses que potser algú altre en podria fer ús. A partir d'aquí l'estratègia que miraré de seguir és que si afegeixo una nova peça de roba a l'armari hauré d'intercanviar-la per una altra, és a dir, si n'entra una que en surti una altra. Això sí, sempre amb l'actitud més sensata i ecològica possible. Es tracta de simplificar, però amb seny!

2 comments:

Segona said...

Si vols, et convido a endreçar el meu armari...! No li aniria malament...

Cris said...

Buf, he de confessar que m'està costant mantenir l'ordre que havia aconseguit!