13/10/2007

Els petits èxits

Comença a passar els articles a la caixera i s'adona que només ha agafat tres paquets de llet i resulta que en volia quatre. Li demana a la caixera que li'n cobri un més. Dubta un moment, mira el seu fill de 4 o 5 anys i decideix encarregar-li la tasca.

- Bernat, vés a veure si trobes una altra llet com aquesta. Mira-te-la bé!

El nen sembla estar en el seu món, però es mira la llet un segon i s'endinsa cap al supermercat. Passa una estona i no torna, ni amb la llet ni sense la llet. La mare comença a impacientar-se. Nosaltres anem just darrera d'ella i avui no tenim pressa.

- Tranquil·la, vaig a a ajudar-lo. - Se m'acut dir.

Veig que el petit tot just acaba de passar pel passadís de la llet, però passa de llarg. Sembla rendit. Sense dir res assenyalo el prestatge on hi ha la llet.

- És aquí! - Exclama tot content.
- Però n'hi ha tres que són molt semblants! Era la vermella, la verda o la blava? - Li pregunto confiant que ell sàpiga la resposta. Jo dubto. Només varia el color d'una petita línia que hi ha dibuixada a l'envàs en funció de si correspon a llet sencera, semidesnatada o desnatada.
- És la vermella! - Contesta tot segur de si mateix!
- Perfecte! Ja ho tens doncs!

Tornem tots dos cap a la caixa. Jo faig veure com si no hi hagués tingut res a veure i veig la cara de satisfacció del nen entregant el paquet de llet a la seva mare. Em fa l'efecte que aquests petits èxits són importants!

4 comments:

Anonymous said...

I tant, que ho són! Estic en ple procés de gaudir dels petits èxits del Quim, i són fantàstics. Ara ja allarga les mans per agafar coses!

Anonymous said...

Ui, vaig posar malament l'enllaç! Aquí està bé.

Cris said...

Estic segura que els petits èxits del Quim deuen ser ben grans!!!
Segueix gaudint-los!!!

Anonymous said...

I tant!