15/10/2007

Dos pardals d'un tret!

He de reconèixer que sóc de les persones que paguen un gimnàs, però que no hi van massa. De fet, gairebé gens! Fins i tot em fa vergonya dir-ho, però és el que hi ha! Jo que creia que era una persona amb força de voluntat...

La setmana passada no sé ben bé què em va passar que, en un atac d'eufòria o potser de lucidesa, vaig agafar la bossa i al gimnàs em vaig plantar. Vaig pensar que -com a pas inicial- seria més prudent no participar en una sessió dirigida com hagués fet temps enrere (realista sí que ho sóc!) i vaig estar a la sala de màquines. Mentre feia córrer les cames (tampoc no excessivament) vaig aprofitar per fer una repassada a la programació de TV. Segurament no és la manera més aconsellable de fer esport, però va anar així. Com que a casa no tenim tele... vaig matar dos pardals d'un tret!

La cosa podria haver quedat aquí, però avui hi he tornat! Hi haurà un tercer dia? I un quart? Veurem!

Potser és que tinc "mono" de tele!!!

No comments: